Onko sinulla kysymyksiä koskien Vippi.fi-palveluamme? Tältä sivulta löydät useimmiten kysytyt kysymykset. Jos et löydä alta vastausta kysymykseesi, voit ottaa yhteyttä asiapalveluumme.
Asiakaspalvelumme palvelee sinua joka arkipäivä sekä lauantaisin ja tavoitat meidät numerosta 06000 55000 sekä chat-palvelustamme arkisin klo 7 - 19 ja lauantaisin klo 10 - 18 välisenä aikana. Sähköpostia voit lähettää meille osoittella asiakaspalvelu@tactfinance.fi.
Voit hakea Vippi.fi-lainatuotteita, jos olet Suomessa vakituisesti asuva oikeustoimikelpoinen ja raha-asiasi mallikkaasti hoitava henkilö. Maksuhäiriömerkintää tiedoissasi ei saa olla. Lopullisen päätöksen saat hakemalla pikavippiä nettihakemuksella.
Vastuullisena luotonantajana tarkistamme aina asiakkaidemme maksukyvyn, henkilötiedot ja luottotiedot. Tyypillisimmät lainahakemuksen hylkäyssyyt ovat ikä, luottohäiriömerkintä ja yrityksemme riskiarvio. Myös jokin pieni virhe lainahakemuksen täyttämisessä saattaa olla hylkäyksen syynä, täytä siis hakemuksesi huolella.
Kun sinulla on käytössäsi Vipin joustoluotto, voit nostaa lisää lainaa MySaldossa.
MySaldoon voit kirjautua:
Henkilötunnuksella ja puhelimeen lähetettävällä varmistuskoodilla
Verkkopankkitunnuksilla
Mobiilivarmenteella
Jokainen asiakkaamme saa yksilöllisen lainatarjouksen, joten sopimuksesi on aina henkilökohtainen ehdoiltaan.
Lainahakemus voidaan hylätä esimerkiksi, jos lainahakemus on täytetty virheellisesti tai jos tiedoista löytyy maksuhäiriöitä. Myös yrityksemme riskiarvio voi estää lainan myöntämisen.
Hyvä luotonmyöntötapa edellyttää meitä varmistamaan kunkin hakijan maksukyvyn sekä taloudellisen tilanteen. Haluamme varmistua siitä, että myönnetty laina ei aiheuta sinulle ongelmia, joten varmistamme taloudellisen tilanteesi Kreditz-palvelun avulla.
Jokainen asiakkaamme saa yksilöllisen lainatarjouksen, joten sopimuksesi on aina henkilökohtainen ehdoiltaan.
Lainahakemus voidaan hylätä esimerkiksi, jos lainahakemus on täytetty virheellisesti tai jos tiedoista löytyy maksuhäiriöitä. Myös yrityksemme riskiarvio voi estää lainan myöntämisen.
Hyvä luotonmyöntötapa edellyttää meitä varmistamaan kunkin hakijan maksukyvyn sekä taloudellisen tilanteen. Haluamme varmistua siitä, että myönnetty laina ei aiheuta sinulle ongelmia, joten varmistamme taloudellisen tilanteesi Kreditz-palvelun avulla.
Kreditz on yritys, joka tarjoaa yrityksille ja yksityishenkilöille palvelun, joka tekee esimerkiksi rahoituspalveluiden tarjoamisesta ja käyttämisestä turvallisempaa ja luotettavampaa.
Palvelun avulla voimme varmistaa lainanhakijan taloudellisen tilanteen ja maksukyvyn. Käytämme palvelua, jotta voimme ehkäistä mahdollisen ylivelkaantumisen aiheuttamat ongelmat ja jotta voimme antaa asiakkaille mahdollisimman hyvin ja täsmällisesti räätälöidyt henkilökohtaiset lainatarjoukset.
Tilinumero voi olla vain yhden asiakkaan käytössä. Jos käytät samaa tilinumeroa kuin joku toinen asiakkaamme, hakemuksesi hylätään.
Voit tarkistaa laskutuksesi tilanteen MySaldossa. MySaldoon kirjautumalla näet, onko laskusi vielä avoinna vai kuitattu maksetuksi. Epäselvissä tilanteissa sinua avustaa iloinen ja ystävällinen asiakaspalvelumme.
Kaikki laskut löytyvät aina myös MySaldosta, joten voit tarkistaa maksutiedot aina sieltä. Jos odottamaasi laskua ei tule, kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, joka voi tarkistaa yhteystietosi sekä laskutustapasi järjestelmästämme.
MySaldossa suoritettu maksu kirjautuu aina viipymättä.
Toisen henkilön laina-asioita voit hoitaa, mikäli sinulle on annettu valtakirja tai valtuutus asioiden hoitamiseen. Lainan ottanut henkilö voi valtuuttaa sinut joko soittamalla asiakaspalveluun ja kertomalla asiansa tai voitte lähettää allekirjoitetun valtakirjan asiakaspalveluumme.
Jos haluat asettaa itsellesi lainakiellon, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, joka asettaa kiellon tietoihisi. Kielto on pysyvä, joten emme voi myöhemmin poistaa sitä, kun se on kerran asetettu.
Todennäköinen syy tähän on näppäilyvirhe, eli lainaa hakeva asiakkaamme on epähuomiossa näpytellyt oman puhelinnumeronsa väärin aloittaessaan lainahakemusta. Jos kuitenkin epäilet, että henkilötietojasi on käytetty väärin, voit kääntyä asiakaspalvelumme puoleen ja kysyä neuvoja.