Teimme asiakastyytyväisyydestä kyselyn kesäkuun alussa. Kysely lähetettiin sähköpostilla kaikille asiakkaillemme ja saimme todella hyvin vastauksia teiltä. Kiitos kovasti kaikille kyselyymme vastanneille!
Teemme asiakaskyselyitä, sillä asiakkailtamme saamme kaikkein parhaimman kehitysideat ja ehdotukset, joilla voimme tehdä palvelustamme entistä paremman.
Moni seikka voi teknisesti olla aivan mahtava, mutta vasta asiakas ja asiakkaamme käyttökokemus kertoo meille, olemmeko todella onnistuneet työssämme.
Valtaosa vastanneista (93 %) kertoi käyttävänsä Vippiä tukena arjen hankinnoissa sekä apuna yllättävissä menoissa.
Hyvä, että asiakkaamme kokevat saavansa tarvitsemansa tuen ja avun ihan tavalliseen arkeen palvelustamme. Vipin tarkoituksena onkin tukea arkea tarvittaessa tilanteissa, joissa apua kaivataan.
Tällainen tilanne voi olla mikä tahansa arjen meno: pesukoneen ostaminen rikki menneen tilalle, lääkärissä käyminen, auton korjaaminen, yllättävä lasku ja niin edelleen.
Vain pieni osa asiakkaistamme käyttää Vippiä itsensä tai läheistensä hemmotteluun tai matkusteluun. Vipin käyttämisessä hemmotteluun ja nautiskeluun ei sinänsä ole mitään väärää, sillä pitäähän sitä välillä vähän höllätä nyöreistä!
Asiakaspalvelumme sai asiakkailtamme paljon kiitosta ymmärtäväisyydestä ja asiantuntijuudesta. Hyvä! Sillä tähän toki pyrimmekin. Jokainen asiakkaamme saa meiltä asiantuntevia neuvoja ja apua kaikissa tilanteissa.
Hyvä asiakaspalvelu on kaiken A ja O. Ilman hyvää ja asiaansa osaavaa asiakaspalvelua palvelualan yritys ei tietenkään pärjää alalla, joka on hyvin kilpailtu. Palvelu on yksi niistä kulmakivistä, joiden perusteella yrityksemme toivottavasti erottuu edukseen muista.
Palautetta saa aina antaa, sekä hyvää, rakentavaa että kritisoivaa. Ja toivomme, että asiakkaamme kertovat rohkeasti mielipiteensä. Meille voit lähettää sähköpostia osoitteella asiakaspalvelu@vippi.fi. Otamme kaiken asiallisen palautteen ilolla vastaan!
Se, mistä saimme jonkin verran pyyhkeitä, oli vanhojen asiakkaiden huomioon ottaminen. Kiitos tästä palautteesta. Se on todellakin kuultu ja ymmärretty ja tulemme jatkossa kiinnittämään erityistä huomiota juuri tähän.
Myös MySaldo kehittyy koko ajan, tämänkin lupaamme. MySaldo-palveluhan on asiakkaidemme oma palvelukanava, jonka jokainen asiakas saa käyttöönsä kun hakee meiltä lainan.
MySaldossa asiakkaamme voivat seurata muun muassa omien lyhennystensä kirjautumista lainalle sekä joustoluotto-asiakkaat oman joustoluottonsa nostovaraa ja tehtyjä nostoja.
Kyseinen palvelu on otettu hyvin vastaan, mutta joitakin parannuksia se edelleen kaipaa. Teidän käyttökokemustenne kuuleminen tässä asiassa on meille erittäin tärkeää, sillä vasta sen perusteella tiedämme, toimiiko hyväksi suunniteltu palvelu ollenkaan niin kuin se on suunniteltu.
Hyvältä vaikuttaa ja aina vain parempaan suuntaan ollaan menossa!